Retur  30 zileRetur 30 zile
Plata cu cardulPlata cu cardul

Livrare și retur

Livrarea comenzii

Scopul nostru este să primiți produsele comandate în cel mai scurt timp. Procesarea comenzii are loc imediat după primirea ei.

Timpul de livrare se aplică din momentul confirmării comenzii, exceptând zilele nelucratoare și poate varia de la 1 - 2 zile, pentru produsele aflate in stoc. Termenul de livrare se ia în considerare din momentul transmiterii coletului către firma de curier, nu de la lansarea comenzii. 

Produsele care nu sunt în stoc pot avea un termen de livrare cuprins între 3 zile și 2 săptămâni, în funcție de disponibilitatea producătorului. 

În perioadele de sărbători sau în cazul vremii nefavorabile, perioada de livrare se poate prelungi (Paște, Crăciun, Black Friday, situații meteo, etc.).

Comenzile online se pot onora doar in sistemul de livrare descris mai jos.

- GLS Courier: livrarea se face in 1 - 2 zile la adresa destinatarului. Taxa de transport este 20 lei  (cu TVA inclus) 

- Fan Courier : livrarea se face in 2 - 3 zile la adresa destinatarului. Taxa de transport este 20 lei  (cu TVA inclus) 

- Ridicare din magazin: se poate face din magazinul Best Line Protetic

    530151 - Miercurea Ciuc, Str. Harghita, Nr. 7/B/4 , în intervalul orar 9:00 - 18:00

 

Retur produse

Aveți dreptul să returnați produsele achiziţionate de pe www.bestlineprotetic.ro în termen de 30 zile lucrătoare.

Conform Ordonanţei Guvernului nr. 130/2000, returnarea se poate face fără penalități și fără invocarea unui motiv anume. Singurele costuri pe care trebuie să le acoperiți sunt cheltuielile directe de returnare a produselor, cum ar fi costurile de transport.

Best Line Protetic SRL are obligația să vă ramburseze sumele plătite, fără să solicite cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face prin virament bancar (indiferent de modalitatea inițială de plată a comenzii), în cel mult 14 de zile de la data preluări produselor de către Best Line Protetic.

 

 

 

1. Dacă sunteți înregistrați pe site-ul nostru returul se poate solicita prin apăsarea butonului de retur din Contul meu / Comenzile mele / Cerere Retur

2. Să trimită un e-mail cu subiectul “Solicitare Returnare Produse Comanda nr.<adăugați nr. comenzii>” pe adresa de e-mail vanzari@bestlineprotetic.ro în care să specifice următoarele:

  • numărul comenzii;
  • produsele pe care dorește să le returneze din comanda respectivă;
  • suma de returnat;
  • modalitatea de plată utilizată la momentul achiziției;
  • contul bancar (IBAN) în care dorește să îi fie transferată suma aferentă returului;
  • *Opțional: motivul pentru care dorește returnarea produselor menționate mai sus – ne ajută să evităm astfel de situații pe viitor și să îmbunătățim constant calitatea serviciilor noastre.

Această solicitare trebuie trimisă în decursul a celor 30 zile calendaristice de la data primirii coletului, cu mențiunea că Best Line Protetic SRL va aproba cererea de retur ca răspuns la e-mailul primit de la dvs., în maximum 2 zile lucrătoare.

 

Returnarea se poate efectua in urmatoarele feluri:

  1. De către dvs. numai prin intermediul unei firme de curierat !!! (coletele trimise prin poștă nu sunt acceptate). coletul fiind trimis de către dvs. la adresa: Str. Harghita, Nr.7/B/4, 530151- Miercurea Ciuc, Jud: Harghita, România. Destinar: Best Line Protetic SRL, nr. de tel. contact: 0756 083 999. Numarul de telefon afisat este necesar pentru completarea corecta a formularului catre curieratul rapid. INTENTIA DE RETURNARE NU SE ACCEPTA TELEFONIC!!!

 

  1. Dacă sunteți înregistrați pe site-ul nostru returul se poate solicita prin apăsarea butonului de retur din Contul meu / Comenzile mele / Cerere Retur

Costul de transport plătit la achiziția produselor nu se returnează. 

Nu se acceptă pentru returnare:

Produsele deteriorate: produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (în ambalajul original nedeteriorat, cu toate accesoriile și documentele care le-au însoțit).

Produsele care prezintă urme de utilizare: produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, uzura, etc.

Produse care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă (produse de îngrijire/ igienă personală, accesorii aparate aerosoli, orteze, ciorapi compresivi) pot fi returnate doar daca sunt sigilate;


În cazul produselor care au fost returnate și prezintă urme de uzură, deteriorate, ne rezervăm dreptul de a refuza primirea produsului sau de a percepe taxe suplimentare pentru readucerea lor la starea inițială, care pot avea o valoare între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului.

În cazul în care produsul livrat nu corespunde cu cel comandat de dvs. sau produsul prezintă defecte de fabricație sau componente lipsă din colet, costul de transport (sau schimbare) al produsului este suportat în intregime de noi.

Cele mai vizitate produse

  • Orteză de gleznă fixă, WALKERFIX, SHORT REGULAR
  • Orteza de genunchi mobilă cu suport patelar și articulații laterale, TRIAGEN EXTRA
  • Orteză sacro iliacă, TRIAFIX HERNIA
  • Orteză de gleznă fixă, WALKERFIX, HI REGULAR
  • Orteză de gleznă mobilă cu închidere anterioară și perniţe laterale, MALLEOFIX
  • Orteză de încheietura mâinii mână fixă, CARPOFIX
  • Corset abdominal pentru susținere, ABD 03 TRIA
  • Orteză de cot epicondilită, ELBI PREMIUM PLUS